Én jegyzem ezt a blogot...

Méghozzá úgy, hogy az én irányelvem, az sokkal konkrétabb, mint bármelyik tech-cégé!

Sokkal jobban figyelek arra, hogy a műveltség, a másokkal szembeni tolerancia és empátia egyértelműen jelenjen meg a véleményeimben.

Persze, ha egy ellenérdekelt úgy gondolja, hogy ezzel megsértem, akkor nyilván rohan a mamához, fel- és bejelent - rosszabb esetben technikai eszközökkel blokkol. Ez utóbbiak közül nem egyről rendszerint kiderül, hogy bizony megsért létező törvényeket.

Akárhogy is... Ezt a felületet csiszolom, néha átalakítom, de csupán azzal a céllal, hogy azok, akik rám és arra, amit valamiről gondolok - könnyebben megtalálják azt, amiről beszélek.

Ugyan vannak közösségi média-oldalaim, ahol lehet követni, de nekem úgy tűnik, hogy azok maximum a figyelem felkeltésére jók - a tartalmi olvasáshoz kevésbé.. 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi