A politikával foglalkozók figyelmébe...

Kérem, hogy így szólítsatok meg!
Remélem, sőt bízom benne, hogy elindul egy olyan közlési viselkedés, amit a siófoki polgármesternél látok most... Nekem erre van igényem!

A sok avítt szereplőtől rég nem érdekelnek a tirádák - pottyantok a miniszterelnökre, a minisztereire, meg az őket kiszolgálókra, mivel csak egy rossz látványpékség bábfigurái... A Facebook-on pláne! Valahogy mégis meg lehet szólítani engem:

Előre bocsátom, hogy e soraimat gondolkodó, tépelődő magyar állampolgárként, nem pedig városvezetőként ütöm a klaviatúrára. Azt sem állítom, hogy mindenben igazam van. De a gondolat szabad és a véleményemet e gondolatszabadság jegyében mégis csak közzé teszem. Aztán kezdjen vele, gondoljon róla mindenki azt, amit akar. Én, Lengyel Róbert, magyar állampolgár, siófoki polgár így látom...

- kezdi a bejegyzését. 

Az ukrán helyzetről esik benne szó - érdemes elolvasni.

A politikával foglalkozók figyelmébe...
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi