Nem szabad mindent egyből elhinni...

Karikó Katalin nevével is visszaélnek!

A világhírű biokémikusnak a barátai szóltak, hogy gombás megbetegedés elleni készítményeket reklámoznak vele.

Rögzíteni szeretném és egyúttal felhívom a közvélemény figyelmét, hogy semmilyen bőr- és körömgomba elleni szer, készítmény hirdetésében, reklámozásában nem vettem és nem veszek részt, ezekhez sem a nevem, sem a képmásom felhasználását nem engedélyeztem, ezzel kapcsolatban interjút, tanácsot nem adtam, nyilatkozatot nem tettem, sajtótájékoztatót nem tartottam - reagált az érintett.

Teljesen jogosan és korrekten, ezért úgy gondolom, hogy minden figyelmet megérdemel!

Nem szabad mindent egyből elhinni...
A kép a hír forrásának tartalma - onnan beágyazott és kattintásra oda is visz!
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi