Azt hiszem nem csak sporthír...

Profi szerződéssel Kanadába igazol az egyik - szerintem nagyon jó - női hokikapus!

A svéd és a többi bajnokságban külön van kezelve felnőtt női hoki.
Azt hiszem nem csak sporthír...
Változhat-e ez a felfogás kanadai mintára a világon? Meglehet...

Mindenesetre maga a csapat is kísérletnek tekinti a vegyes csapat összeállítást. Erről meg is kérdezi a beszámoló lap az olvasóit - mennyire tetszik az ötlet. 
Nekem igen - bár én elfogult vagyok - szeretem a hokit, meg a nőket...

Egyben azt is tudom, hogy ott a korosztályos bajnokságokban ez a szemlélet általánosan elfogadott már. 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi