Csinálni szórakoztató műsort? Nem is értem...

Kapaszkodót kell adjak - mivel a poszt szerzőjét nagyon kedvelem!

Bármilyen műsorban is szerepel - szerintem a véleménye ugyan az - még nem kaptam rajta, hogy nagyon változtatná a nézeteit...

Az is nyilvánvaló, hogy amikor valamihez nem hozzáértőként szól hozzá, az bizony élesen elválik attól, amikor igen. Történetesen én láttam a műsort és meglehetősen markáns a véleményem róla. Hogy jót is mondjak, az új műsorvezetőnő legalább karakán, nyilván hozott anyagból kell dolgoznia. Az pedig a csatornát minősíti, hogy a műsorban egynél több a nem minősíthető szereplő. 

Nincs ellenemre, hogy beszélgessek a műsorról, de fenntartom a jogot arra, hogy csak azokkal tegyem, akik szintén teljes terjedelmében látták a műsort.

A véleményazonosság nem feltételem... 👀

Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi