Kedves barátaim és felebarátaim!

Kezdhetnék egy esti mesét én is - nem kell miniszterelnöknek lenni ahhoz...

Az elhíresült videót sem kívánom nagyon elemezni. Bár értem a szavakat, az én fülemet mintha lúdtollal csiklandoznák, amikor egy fickó úgy beszél angolul, ahogy magyarul!

Nem a szöveg tartalma, hanem a hangsúlyozása, dallama és helyenként a szórendje minősíti nálam röhejesnek. A tartalom? Na az is megér egy-két szót. Mivel kortársnak számítok, valahogy én sem pont úgy emlékszem az átkosra, ahogy mindannyiunk Viktora teszi. Történetesen én is jártam a Víg Hajós-ba és én is ittam a korsó sört ötnyolcvanért. És emlékszem egy csegevarás figurára is.

Ellenállás? Na az nem volt... 👀

Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi