Az ellenzéki sikertelenség okai...

Nekem ennedik verzió.

Azért tetszik, annyiból mindenképp, mert legalább van akit foglalkoztat!


Természetesen megnéztem, azért gondolom ezeket: 
Magam is azt látom, amit Benedek... Abban viszont szerintem tévedés van, hogy kinek szántak az ellenzéki üzenetek. Az szerintem eleve tévedés, hogy általános üzenetek bárkihez is úgy jussanak el, hogy abból szavazateldöntő meggyőződés legyen. A csalódás valamiben nem jelenti sohasem az ellentéte elfogadását automatikusan. A Fidesz kommunikációja a Polgári Körök által személyesen megszólított emberek utógondozása. 
Azt - ezek szerint - nem sikerült még megugornia senkinek, sem tettben, sem gondolatban, ergo az alapok totálisan hiányoznak az ellenzéki hatásossághoz.

A Fidesz el tudta így hitetni magáról, hogy a benne bízóknak van hatása a napi történésekre... Persze ez a legkevésbé van így - viszont a vakhit pont ezért töretlen.

Mi a ti innovációtok kedves ellenzékiek? 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi