Egy viszonylag ritka Putyin beszélgetés...

Amikor azt mondom, hogy ritka, akkor a modorosságra gondolok.

Azért a megjelenés céljában felfedezni vélek valamit, amiről én egészen másképp vélekedek.


Nyilván sokan tátott szájjal és megértéssel kezelik Putyint. Én egy logikusnak tűnő, önigazolást építő manipulátort látok - pedig értem az eredeti szöveget is és korrektnek tartom a fordítást. A mintát is értem, hogy a nem létező dolgokból hogyan kell létezőt csinálni és annak okát másra kenni. Mint beszámoló egy eseményről, úgy értékelem.

Bárcsak felismernék a valódi célt minél többen! 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi