Lenne itt valami, ami érdekel...

Legalábbis egyenlőre, mert a zene körüli dolgokról lenne itt szó!

Az majd eldől, hogy a hogyan alapján az érdeklődésem meg is marad a későbbiekben.


Sok nyár megélésével azt hiszem mondhatom, hogy nekem megfelel a tetszik és nemtetszik egyéni szűrése a dolgoknak. Azt is felfedeztem már, hogy csupán azért meg nem feltétlen nekem való, ha valamiért tömegesen lelkesednek mások. 
Maximum megnézem, hogy mi az.. Mindenesetre az a sejtésem, hogy innen infókat kapok - ha mást nem is.

A véleményt meghagyom a nagyra becsült ezerfejűnek! 👀

Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi