Szerintem ez nem rendszerkritika...

Pláne, hogy úgy tetszik, hogy közben haragszom is!

Valahogy manapság nem tartom furának ezt a kettősséget.


Jól ismerve a szerzőt, felkészültségét és igényességét, szerintem nehezen lehet azt mondani, hogy a napi politika bornírt szócsöve lenne...

Még érteni is vélem, hogy egyfajta modern állatmesébe írja a mondanivalóját. Arra gondolok, meglehet, hogy én is hasonlóképpen tenném, mert hiszen percenként jönnek szemben a szelfméd szellemi világítótornyok a maguk okosságával! Persze, hogy nem akar azonos lenni velük, meg a mondandóval sem. A morális fölény - ha van is - az csakis annál lehet, aki nem orr alá borstörésre használja!

És még az ajánló Facebook bejegyzés is jó. 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi