Oltottak és oltatlanok a kórházakban...

Kásler rádió-interjú kapcsán!

Kásler doki-miniszter már egy aggastyán... Szomorú karikatúrája egykori önmagának.
Oltottak és oltatlanok a kórházakban...
Pozíciója révén kerül reflektorfénybe - ha kerül. Tevékenysége okán aligha. Mindenesetre ezt az oltott-oltatlan kérdést folytonosan melegen tartani jó. Mint egy látványkonyhában, ahol fő az egészség...

Kijelentését meghallgatva a Telex-nek is támadtak meglátásai, nekem meg a Telex-éhez. A számok azok számok. Szeretem, értem őket... A cikket is élveztem. Némi kételyem van, hogy mit akarunk bizonyítani? Nincsenek temetetlen testek az utcákon ott sem, ahol sem számolni nem tudnak, sem oltani. Mégis mindig az a felvetés, hogy de lehetne... Pedig az ellentmondás éppen az, aki tiltakozik ez ellen, a szemléletmód ellen tiltakozik!

Az oltás egy eszköz, csupán egy a sok közül, előre nem lehet tudni kinek segít és kinek nem fog - a kötelezés rá lassan több, mint latens fasizmus!
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi