A szókincs hamar beszűkül, ha nem beszélgetsz...

Az ismeretekkel is ez a helyzet!

Az ember azt szereti elhinni, ami az ő világlátásába a leginkább beleillik...

Pont erre segítenek rá a közösségi médiumoknak az algoritmusai is. Nekik az a lényeg, hogy az emberek rákattintsanak a tartalmakra, hiszen abból lesz bevételük. Ezért van az, hogy aki például amúgy is amerikaellenes tartalmakat olvas, annak egyre több ilyet fog feladni a Facebook fala.

A dezinformációs narratívák ráadásul nagyon komplex, bonyolult problémákra adnak egyszerű válaszokat. Amit korábban ukrán-orosz konfliktusnak hívtunk, az ma már a háború kitörésével még bonyolultabbá vált. A dezinformációk viszont azonnal elhihető, egyszerű információt kínálnak, nagyon sokszor valós alap nélkül.

A kinek higgyek kérdés csak azoknak nagyon nehéz, akik egy forrást néznek állandóan - a változatosság a hírek olvasásakor is sokkal egészségesebb - szerintem...

A szókincs hamar beszűkül, ha nem beszélgetsz...
A kép a hír forrásának tartalma - onnan beágyazott és kattintásra oda is visz!
أحدث أقدم