Mi a különbség a meggyőzés és a manipuláció között?

Tudományos alapossággal, de nem unalmasan!

A meggyőzésről, a manipulálhatóságunkról, a saját döntéseink szilárdságáról és bizonytalanságáról...



Beszélgetés Dr. Újszászi Bogár László befolyásolás-technika kutatóval. Sejtettem, hogy jó műsor lesz, de erre nem számítottam:

- Sok hasonló témájú, fizetős oktatáson és tréningen jártam már, de esküszöm, ebből a fél órás beszélgetésből többet tanultam 😃
- Ez zseniális volt! Érdekes, tanulságos és szórakoztató. Remélem máskor is meghívják őt a műsorba.
- Nagyszerű video! Ez az a tudás amit sok cég tudna hasznosítani a salesben. Kár , hogy csak 1x lehet likeolni.
- Ezt az értelmes, intelligens srácot, nem lehetne gyakrabban meghívni?!?!


Én ezt egy látni kell videónak tartom. 👀
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi