Láttam egy műsort - Heti Jégbüfé | Tóth Vera...

Le szeretném szögezni rögtön az elején - én bizony kedvelem Rangos Katalint is és Tóth Verát is!

Meg is néztem ezt az epizódot is és nem kötelező érvénnyel mondom, hogy érdemes másoknak is megnézni.

Ám a megnézés közben elég sok minden felrémlett, viszont vitatkozni egyik szereplővel sem szeretnék. Ezért választottam inkább egy elképzelt levélformátumot...

Kedves Vera! 
Szeresd továbbra is a testvéredet! Ez teljesen magától értetődő és természetes. Az viszont egyáltalán nem az, ha elvonni szeretnéd bárkinek a saját értékítéletét. A magam nevében mondom - képes vagyok megítélni a tettei alapján bárkit. A testvéred nálam itt bukott el. Adhatnál életvezetési tanácsokat neki, mert ki más tehetné, ha te nem. A közönségnek meg szerintem énekelj - a szavak értelmezését meg hagyd meg nekünk!

Maximális tisztelettel! 🥰

Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi